Coca-Cola opent halverwege augustus voor vijf dagen een pop-up
winkel in Amsterdam. De vestiging, de eerste in Nederland, krijgt de
naam 'Share a Coke store' om de gelijknamige marketingcampagne te
ondersteunen.
Het colamerk probeert met de zomercampagne consumenten een Coca-Cola met elkaar te laten delen. Daarvoor maakte het merk begin mei bekend het opschrift Coca-Cola te vervangen door een van de 150 populaire Nederlandse namen. Met de opening van de tijdelijke winkel op 14 augustus viert het de komst van vijftig nieuwe namen.
Bezoekers kunnen in de winkel met een labelmachine een gepersonaliseerd Cola-blikje maken of een van de tweehonderd flesjes uit vending machines aanschaffen. De vestiging komt in Kalverstraat 101, een winkelpand dat eerder tijdelijk gehuurd is door onder meer H&M, Volkswagen en Windows.
Het colamerk probeert met de zomercampagne consumenten een Coca-Cola met elkaar te laten delen. Daarvoor maakte het merk begin mei bekend het opschrift Coca-Cola te vervangen door een van de 150 populaire Nederlandse namen. Met de opening van de tijdelijke winkel op 14 augustus viert het de komst van vijftig nieuwe namen.
Bezoekers kunnen in de winkel met een labelmachine een gepersonaliseerd Cola-blikje maken of een van de tweehonderd flesjes uit vending machines aanschaffen. De vestiging komt in Kalverstraat 101, een winkelpand dat eerder tijdelijk gehuurd is door onder meer H&M, Volkswagen en Windows.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten