Webwarenhuis fonq.nl gaat nadrukkelijk inzetten op partnerschappen met 'sterke' retailformules. Dat zegt ceo Patrick Kerssemakers tegen RetailNews.
Het
dochterbedrijf van RFS Holland Holding voert hiertoe vergevorderde
gesprekken met verschillende winkelketens. Zo voegt fonq.nl binnenkort
wijn toe aan zijn aanbod en verwacht Kerssemakers binnenkort het
tuinmeubelassortiment uit te breiden. De namen van de betreffende
retailers houdt hij nog voor zich.
Fonq.nl focust met de
partnerschappen op verschillende productcategorieën. "Eigenlijk alles
wat bij ons past, maar waar we niet sterk in zijn", omschrijft
Kerssemakers. Het assortiment van de etailer bestaat uit de categorieën
wonen, koken, tuin, design, cadeaus en wellness. "We zouden graag
partners vinden op het gebied slapen, sierraden/horloges, fashion
accessoires, tuinmeubelen en (design)meubels."
De ambities van
fonq.nl zijn voorlopig gericht op de online kansen in Nederland, België,
Duitsland en Frankrijk waar de etailer met eigen sites live is. "Er
valt online nog veel te winnen in Nederland, en daarbuiten", zegt hij.
Fysieke winkels zijn voor de pure player nog steeds een optie, maar die
hebben geen prioriteit. Eerder gaf Kerssemakers al eens aan vier of vijf
winkels te ambiëren.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten